زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

زهرا کوچولو......گنجشک کوچولو

دخترکم

1391/8/4 4:07
نویسنده : فاطمه
545 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

دخترکم.... 

دوست دارم........

تو الان خوابی و من بیدارم..... راحت بخواب که مامی بیداره...   شیطونک خانوم تا بیداره نمی دونیم باهاش چیکار کنیم از بس شیطونی می کنه و همه جا رو بهم می زنه... ولی وقتی می خوابه تازه می فهمم چقدر دوسش دارم و چقدر دلم براش تنگ می شه....   می خوام بیام پیشت و یه بوس کوچولو بذارم رو اون صورت پاک و معصومت...  عزیز دل مادر....دوست دارم فرشته من

قلب

امروز داشتم این حرفا رو و گوشت زمزمه می کردم:

تازه اومدی پیشم فرشته من. هنوز 2 سال نشده. خیلی تازه ای برگ گلم....ولی حس می کنم به اندازه تمام عمرم با من بودی. از گوشت و پوست و خون خودمی. همه وجودمی....

دوست دارم...بدون دلیل...بدون ریا...بی حد و حساب....دوست دارم فرشته پاک و معصوم من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)