زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

زهرا کوچولو......گنجشک کوچولو

روانی...

1391/8/13 3:32
نویسنده : فاطمه
590 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا جونم. دختر خوبم داری روانیم می کنی. الان ساعت 3.36 نصف شبه شب عید غدیزه. و من فردا (یعنی امروز) یه عالمه مهمون دارم و از صبح هم سر پام و الان واقعا احتیاج دارم استراحت کنم. خانوم کوچولو کاش می دونستی چقدر اعصابم خورده!!!!   عزیز دلم نه می خوابی نه بازی می کنی. نه می خوری نه .....فقط آویزون منی. به خدا دارم دیوونه می شم. یه عالمه کار دارم. خوابم می یاد. آخه من چه گناهی کردم؟!!!  بابایی هم گفت که حالش زیاد خوب نیست و زود رفت خوابید.

 

 

دارم می میرممممممم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sahar
20 آذر 91 11:57
ای واااای! دلم ضعف رفت فاطمه جون بعد از خوندن این پست! معلومه فشار زیادی روت بوده که اینقدر کلافه شده بودی. امیدوارم همه چی به خوبی پیش رفته باشه و حسابی به خودتون و مهمونا خوش گذشته باشه


ممنون سحر جون. خدا رو شکر مهمونی خوب بود.