زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

زهرا کوچولو......گنجشک کوچولو

ووییی ووویییی

1391/8/7 3:38
نویسنده : فاطمه
664 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم کوچولوی من، پرنسسم چی شده آخه که دو روزه بد اخلاق شدی هان؟!!!!   فکر کنم از دندوناته! داری صاحب چند تا مروارید قشنگ دیگه می شی!!

پنجشنبه که بعد از ظهر رفتیم تیراژه با شبنم اینا و آرزو اینا که شما حسابی شیطونی کردی و ....!!!!   بگمممم؟!!!!!  نه خانوم کوچولوی من!!!!

نمی دونم چرا ترنمو می بینی عصبی می شی!!!!   ترنم دوستته. دختر خیلی خوب و نازیه مامانم. بعدشم که رفتیم حلیم خوردیم. تو رستوران ترنم جیغ می زد و تو م دستاتو می ذاشتی رو گوشاتو چشماتو می بستی!!!!  قربونت برم من عروسکم!

بعدشم همگی اومدیم خونه ما. بازم شما عصبی بودی!  گوشه گیر هم شده بودی. خیلی نگرانت شدم ملوسم.

جمعه هم رفتیم توچال. بارون می اومد. بد نبود ولی خیلی هم خوش نگذشت! 

نتیجش این شد که من هفته جدیدو با خستگی شروع کردم!!!

راستی عروسکم ترانه جدید یاد گرفته:

(می گم) قاشی کمانم.... (می گی) گل گل

(می گم) تاری کمانم....( می گی) گل گل

 

اخبار روزم عرض کنم خدمتتون که کلسی کیر و قطره آهن و صابون بچه و سرلاک و سیمیلاک و .... همش نایاب شدن و نیستند!!!   پدیا شورم دونه ای ١٨٠٠٠ تومن می خریم براتون خانوم خانوما. نوش جونت عزیز دلم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)